Sunday 12 January 2014

4 Jawatan Kosong Kolej Komuniti Pagoh - Pekerja Sambilan Harian ...

4 Jawatan Kosong <b>Kolej Komuniti</b> Pagoh - Pekerja Sambilan Harian <b>...</b>


4 Jawatan Kosong <b>Kolej Komuniti</b> Pagoh - Pekerja Sambilan Harian <b>...</b>

Posted: 10 Jan 2014 04:14 AM PST

Jawatan kosong terkini di Kolej Komuniti Pagoh sebagai Pekerja Sambilan Harian (PSH) bagi tahun 2014, bermula januari 2014. Tempoh perkhidmatan yang ditawarkan sebagai Pekerja Sambilan Harian (PSH) ialah selama 3 bulan. Jawatan kosong yang ditawarkan seperti berikut:

1. Tenaga Pengajar bagi Bidang Fesyen.
2. Tenaga Pengajar bagi Bidang Pendidikan Islam/ Kemahiran Insaniah.
3. Tenaga Pengajar bagi Bidang Bahasa Inggeris
4. Tenaga Pengajar bagi Bidang Aplikasi Komputer.

kolej komuniti

Bagi sesiapa yang berminat sila kemukakan resume dan sijil akademik (yang telah disahkan) yang berkaitan sebelum atau selewat-lewatnya pada 16 Januari 2014 melalui email admin@kkpagoh.edu.my atau hantar terus ke alamat berikut:

Kolej Komuniti Pagoh
Kementerian Pendidikan Malaysia
No.1 Jalan 1/5, Taman Pagoh Jaya, 
84500 Muar, Johor Darul Takzim.

Calon-calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil menghadiri temuduga pada tarikh, masa dan tempat yang akan ditentukan. Sekiranya terdapat sebarang masalah atau pertanyaan, sila hubungi pihak pengurusan Kolej Komuniti Pagoh atau Pn. Nurulhidayah binti Hassan ditalian 06-9736001.

<b>Kolej Komuniti</b> Arau hasilkan kebaya Perlis terbesar | The <b>Malaysian</b> <b>...</b>

Posted: 10 Nov 2013 06:29 PM PST

kkarau

KANGAR, 11 Nov: Kolej Komuniti Arau mencatat sejarahnya tersendiri apabila tersenarai dalam Malaysia Book of Records menerusi penghasilan baju kebaya Perlis terbesar.

Kebayaitu yang dipersembahdalam 'Program Kebaya Fest Road to Milan' bersaiz 8.5 kali ganda saiz 'M', menggunakan 341 meter kain dan disiapkan oleh pelajar dan pensyarah kolej dalam tempoh 15 hari.

Pengiktirafanitu disampaikan oleh wakil Malaysia Book of Records Zulhairi Md Zin di sini malam tadi, lapor Bernama.

Program yang julung kalidiadakanitu disempurnakan oleh Raja Puan Muda Perlis Tuanku Hajah Lailatul Shahreen Akashah Khalil.

Sebanyak 124 pasang kebaya diperaga dalam program yang disertai oleh 15 kolej komuniti yang menawarkan pengajian fesyen dari seluruh negara itu.

Sementara itu Ketua Pengarah Jabatan Pengajian Kolej Komuniti Amir Md Noor dalam ucapannya berkata program berkenaan bukti kualiti kursus yang ditawarkan oleh kolej komuniti.

Raja Muda Perlis Tuanku Syed Faizuddin Putra Jamalullail turut berangkat ke majlis. Hadir sama isteri menteri besar Perlis, Nor Aswana Omar.

No comments:

Post a Comment