Thursday 13 February 2014

Jawatan Kosong Kolej Komuniti Pagoh 16 Januari 2014 | Jawatan ...

Jawatan Kosong <b>Kolej Komuniti</b> Pagoh 16 Januari 2014 | Jawatan <b>...</b>


Jawatan Kosong <b>Kolej Komuniti</b> Pagoh 16 Januari 2014 | Jawatan <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2014 03:25 AM PST

Pihak Kolej Komuniti Pagoh akan mengambil Pekerja Sambilan Harian (PSH) bagi tahun 2014, bermula Januari 2014. Untuk makluman tuan/puan, tempoh perkhidmatan Pekerja Sambilan harian (PSH) ialah selama 3 bulan. Antara jawatan yang ditawarkan ialah seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut)

▶ Tenaga Pengajar bagi Bidang Fesyen
▶ Tenaga Pengajar bagi Bidang Pendidikan Islam / Kemahiran Insaniah
▶ Tenaga Pengajar bagi Bidang Bahasa Inggeris
▶ Tenaga Pengajar bagi Bidang Aplikasi Komputer

jawatan kosong kolej komuniti pagoh
Kolej Komuniti merupakan salah sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia. Penubuhannya diluluskan dalam Mesyuarat Kabinet pada 5 Julai 2000 dan Kolej Komuniti ditadbir urus oleh Jabatan Pendidikan Teknikal Kementerian Pendidikan Malaysia. Pada 18 September 2009, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) telah mengambil alih dengan meletakkan Kolej Komuniti di bawah Jabatan Pengajian Politeknik dan Kolej Komuniti.

Cara Memohon

Sehubungan dengan itu, kami amat mengalu-alukan permohonan tuan/puan yang berminat dengan mengemukakan resume dan salinan sijil akademik (yang telah disahkan) yang berkaitan melalui emel admin@kkpagoh.edu.gov.my

Kolej Komuniti Pagoh
Kementerian Pendidikan Malaysia
No. 1, Jalan Jaya 1/5, Taman Pagoh Jaya,
84500 Muar, Johor Darul Takzim

Calon-calon yang disenarai pendek akan dipanggil menghadiri temuduga pada tarikh, masa dan tempat yang akan ditentukan. Sekiranya terdapat sebarang masalah atau pertanyaan, sila hubungi pihak pengurusan Kolej Komuniti Pagoh atau Pn. Nurulhidayah binti Hassan di talian 06-9736001. Maklumat lanjut mengenai jawatan kosong Kolej Komunit Pagoh boleh didapati disini.

Tarikh tutup permohonan adalah pada : 16 Januari 2014

No comments:

Post a Comment